Wednesday, August 18, 2010

kenostalgia-an

kenapakaubaca.[?]
"perlukah aku terhegeh hegeh pergi mintak maaf?maaflah.aku pun EGO wahahahahaa"-H.A

OMG eee tak sabarnye nak raya tak sabar nye nak shoping baju baru bau kedai tak sabarnye nak balik kampungg tak sabarnya nak bukak puasa dengan kelas a.k.a the pearl bukan kobiss kobis sekalian awuwuw.bila bila? jom la join [ajak tak ikhlas] -.-' dah letih jenuh dah cakap benda sama je tiap hari tipa detik ,tapi sumpah tak buhsan. klisey. apa aku nak merepek ni? sebenarnya takde apa pun aku nak merepek panjang cuma nak kongsi video lagu raya yang menjadi nostalgia dolu dolu aww.. tak sedar sedar nya diri aku ni.esok exam math dengan est ,dan kini masih boleh bercekerama [bukan carekarama tivi3],depan dajjal ni.ok sekarang aku declare yang kawan baik aku yang paling baik adalah dajjal.heh -.-' bukan manusia lagi dah.! manusia menyakitkan hati . puih puih puih.tak faham perasaan orang lain.main ikut suka je .[ok enoying berapa kali nak post emosaiko tak bertempat heh] cukup lah aku dah post lebih 5 posting pasal emosaiko ni gahahhaah :')

"sedar tak sedar dah 8 ramadhan kan?how cepat is masa now?:') takuttt "


1.Dendang perantau



NOSTALGIA lagu ni?ada ke kena mengena dengan aku heh?setahu aku,aku tak pernah merantau kat mana mana.apatah lagi pergi obesi ke apa ke yang sewaktu dengannya.pergi OU sesat pun menangis carik mak.ni apatah lagi nak merantau rantau ceh bunag karanzz jer.-.-' ok enyoing. tapi lagu ni layan kan kan kan?
tak layanzz? tipu..

2.selamat hari raya-sanisah huri



LAGU ni pun sedap.mula mula dah sedih sampai menangis terus banjir.belum dengar sampai habis lagi lagu ni kaakhahakha :D
"kini tiba masanya...."ok tak hapal lirik" hahaha -.-
lagu ni aku repeat repeat repeat sampai aku muntah darah opss [bukan pegnan u kno]..layannye..korang mesti kata aku gila kan?baru beberapa hari puasa dah kemaruk dengan lagu raya, aku rasa tahun ni aku..... [malas la cakap,nanti melawan kuasa tuhan pulak.harap harap tak arghh].

3.Sesuci lebaran-siti nurhaliza



LAGU ni pun ok jugak even artis baru yang nyanyi?baru?siti dah lama la,tapi lagu dia punn sedap je kita layan en?tak macam artis baru yang bajet lagu sedap.dengar berapa kali je dah tak laku."YANG LAMA TETAP DIHATI" makk aih.aku main suka je mengumpat buat dosa hari ni.PERSETANZZZkan la.blog aku suka aku la. heh -.-'

lagi?? aku penat sebenarnye ni nak mengopi paste code lagu tu.heh korang pergi carik sendiri la.kira baik la aku psot dekat sini kah kah kah .pergi je bukak youtube then taip ikut suka hati jiran sebelah rumah datuk kau punya pakcik -__-.
dah la dah lewat la nak tidorrzz dah la hujan bestnnyeeerh :D

1 comment:

Ninja Padang Kota said...

style ah. aku tengah belajar chord dendang perantau. boleh main nak dekat raya nanti. hehe.