Thursday, August 5, 2010

kera sumbang sepatutnya aku [?]

kenapakaubaca.[?]
"aku terasaa weh! aku terasa! "-H.A

[post emosaiko.minggu ni memang minggu emo]

[baik takpayah baca.membuang masa korang je weh.sekian]
aku rasa inilah balasan tuhan terhadap kelas 5 aktif yang penuh hasad dengki ujub segala dendam kesumat semuanya.nahh hari ni kitaorang dilanda bencana yang dasat [agaknya] . MUNGKIN ini adalah rentetan perjalanan aktif yang kononnya saiko,kononnya bagus tetapi kecundang dan tewas di tengah jalan [atau mungkin hari selasa nanti]. Tapi mengikut aura aku,aku rasa dan agak yakin kita ada harapan menang tipis,dengan kelas amanah dan bakti.kelas lain?gahaha persetanzzzkan dah tentu tentu kalah hahahaha [riak riak] manalah tak kena balasan disaster bencana malapetaka segalajadah. -.-' apa masalah?

**
"ku menatap dalam kelam,tiada yang dapat ku lihat.selain hanya namamu."

apalah [?] sekarang mungkin aku takkan hidup untuk orang lain,sebab orang lain tak pernah faham kesah hidup aku.semua hidup ini sia sia jer. :'( semua main tuduh sembrono,main cakap lepas.sesuka tak jaga perasaan.kita manusia tak kira lelaki perempuan ada perasaan.kau gelak bila aku cakap macam ni?kau berlagak saiko nak mampuss sumpahhsax! :/ kita ada suara yang datang dari larynk ke pharynk tah dalam biol-ogy,untuk cakap dan keluarkan nada yang baik,ada mulut cakap benda yang elok,bukan untuk menghasut,mencarut [munafiknya aku] dan sewaktu dengannya. APA punya saiko lah kau.aku dah kata aku malas masuk campur hal kau sebab aku taktau apa puncanyaaaaaaaaaaaaaaaaaaa apa pokok pangkalnya apa segalajadahnya.AKU bukan nak jadi toteli spies ke spy kid ke nak sebok sebok hal orang segala jadah tu,aku cuma nak tolong sedaya mungkin tapi kau EGO sia** lahanatssss.tak kisah la antara kau dengan kau dan aku.semua EGO!! pergi mammm la.

**
"aku tak sangka orang yang disangka baik hanya mahu nama"

terkesima, tersentuh kejap aku tengok dan terlihat drama pagi tadi.aku sedihh aku sedih aku sedih :'(.yes we admit that kami cuai gila jaga barang yang macam tu pun tak gheti nahh kau.tangan tangan setan mangkuk ayun mana tah yang cilok.celakkk****.tapi,[ni bukan untuk pencuri,kalau pencuri kita potong tangan dia,sula ke apa ke cisss] kalau kita nak sound orang tu,jangan la ikut perasaan dan hati.setanzzzz sentiasa hasut kita untuk jadi jahat dan marah marah tak tentu pasal macam kambing gila..SO apa dah jadi?adegan air mata merebes pun berlaku.HARAPAN aku agar benda benda macam ni benda yang pertama dan terakhir terjadi.harap harap la,bukan hanya sekadar "menaruh harapan" --zaiton sameon.penat cari satu sekolah tapi tak jumpa.aku hanya mampu berdoa dan berdoa.kalau sempat aku buat solat hajat.mudah mudahan kita jumpa apa yang hilang.walaupun bukan aku punya,tapi aku macam terasa aku bersalah. : '0.ok tutup cerita nanti ada yang terbuat fitnahansemasa pulaxx -.-'
**

"aku tak tahu apa salah aku,kenapa aku berkait dengan semua ini"

**
tolong la wei.! aku bukan senang senang nak tacing,aku tak cakap /komen apa apa pun sebab aku tak sanggup nak masuk antara masalah korang berdua.lagi pun aku sakit hati kau cakap,sesuka je cakap aku macam tu,aku bela dia la watafaxx la weh..dan aku terfikir,mana taknya orang tak tacing dengan kau ,:/ heh apa nak jadi pun jadi la weh lepas ni aku tak kesah pasal apa ke,ye biar hidup aku takde kawan daripada ada kawan tapi macam hampas.memang aku nak menyendiri pun lepas ni ,biar aku jadi kera sumbang ,atleast perasaan aku tak berkurang walau kawan kawan aku berkurang.cukup lah cukup la. :/ beach .

"sekarang kita suka .esok siapa tahu?"

No comments:

There was an error in this gadget