Wednesday, August 4, 2010

lelaki ego,perempuan?-.-'

kenapakaubaca.[?]
"awww :')"
**maaf gambar takde.internet sloww sangat.nak uplod ponn akan berjambulll tunggu :/

huwarghhh lamanya tak tulis blog mesti dah berkulat nanah dah blog.blog i miss u.sehari tak tulis tak boleh ,kita dah ibarat kawan peneman kala sukda duka echecehcehhec berfalsampah pulokk dekat sini ceh :D tapi betul doh aku rasa blog ni la kawan aku dalam dunia ni selain kawan betul dekat alam realiti ngeh :/ dan macam biasa terlalu banyak aku nak bercerita sampai korang meluat nak baca huwarg uwha hauhauahu -.-' apa masalah??ada masalah? lagi nak exam lagi ligat main dajal mata satu[leptop].SPM?apa tu?[berapa kali dah cakap ni kena tulah baru tau] ada lagi lebih kurang 100 hari kot [KOT] nak SPM kan kan?Trial jangan cakap la .-.-' aku suka ulang ulang benda yang menakutkan ni sebab nak bagi aku TERsedar dari tidur dalam keadaan realiti heh.SUMPAH sepatah apa aku tak pegang buku ulangkaji itu ini ,bila dah terhantuk baru terngadah.nak ke jadi macam tu? orang lain aku tengok dah pegang buku,tusyen sini sana aku..JELeSNYAAA diorang ghajinn :/
AKIBAT bala pearl punya pasal,nak main tipu punya pasal,nak menang punya pasal,nak edit video punya pasal,last last aku demam takut nya demam pening nya kepala masa demam ni macam rasa tengah mengandung [?] -.-' jelikkan? AKU rasa ni mesti sumpahan maghrib bila aku suka sangat tidor time magrhib akhir akhir ini sebab penat edit video sampai ke petang .teruxx terux fasik asi segala jadahnya la.wat people say is true pasal jangan tidor sangattttt waktu magrib nanti setan datang dalam mimpi heuheu,al maklum la kepala aku ni keras walau hentak 3x pun takkan pecah [riakriak] dalam erti peribahasa melayu dolu dolu "keras kepala" lah kan,so aku tidor time maghrib then macam watafaaaassssss aku mimpi pelikajaibmenakutkan tertakjub pulak aku kat mimpi aku tapi sumpah it was a menakutkan punya mimpi.taubat taubat taknak tidor maghrib tak nak tinggal maghrib dengan sengaja -.-' uheuhe aku mimpi apa tah kemalangan la,mula mula aku ada dalam kereta tu,lepas tu orang lain pulak yang excident heh -.- apa maksud tu?lepas tu aku duduk satu rumah ni la kongsi dengan orang orang p**ria,myan*ar dsb dalam satu rumah habis busuk.aww takut jugak kat diri aku kadang kadang dejavu pulak datang.ini realiti sumpah tak tipu.-.-'

*dejavu::sesuatu yang kita pernah alami tapi belum alami tapi kita pernah dan pasti melalui perkara yang kita alami satu ketika dulu :/ tak paham??[ hahahaaha ]

dah dah sekali lagi persetanzzkan cerita di atas aku nak cerita pasal kehidupan aku sekarang tu banyak kalau tulis mesti mengundang kontrolbesi,maaf nama tak boleh disebut aku guna nama tipu je la.kalau takde nama tak best cerita.cehh -.-' Dasar mulut longkang punya jerin kahakhakhaa :") AKU rasa dah berpuluhratuskalijuta aku cakap pasal ego .ego .ego. doi bukan motor ego skuter ailike tu la..-.-' ni pasal EGO baik jantan ke ego atau betina yang EGO i dont know.then kalau aku nak cakap pasal ego ni tak boleh sebab aku mesampah meluat tapi kena cakap jugak sebab aku tahu diri aku EGO dekat kau.maaf tau.maaf tau.apabila gosip berarakian melanda dasawarsa kini,aku terpaksa menjadi ego mungkin sampai kau meluat benci dan mesampah tengok aku.yes! itulah objektif aku. MUNGKIN AKU YANG SS[SYOKSENDIRI] dekat sini tapi hakikatnya inilah kenyataan,aku tak suka diri aku disukai oleh orang lain.cukup lah sekadar kau kenal aku,kau layan aku dengan baik dan kita kawan selamanya [insyaAllah].aku tak perlukan cinta buat masa ini.cinta itu menyakitkan bagi aku. dan tak keberatan aku nak cakap aku baru dibadai kecewa baru baru ini. [?] :'( persetanzzkan la perasaan aku kan. OK apa ni melelong jauh nak mampuss.*maaf ini bukan rancangan bersamamu ok atau blog kau ke orang lain,ini blog aku suka lah aku nak meraban itu ini ciss -.-' * ok berbalik kepada ego [selain dari ego aku],aku ada kawan,perghh ego tinggi nak mampus.nak kata budak dah 'up' belum lagi rasanya,ala setakat kehulur kehilir dan banyak kata kat aku "aku tau la semua ni, aku dah 'makan garam' balbalala" ok fullstop meluat pulak aku.itu bukan setakat ego lagi dah,itu plus minus tolak darab bahgi dah jadi berlagak riak cara terang cis mesampahhhh :/ apa pun orang EGO takkan kemana bak kata pepatah melayu yang direka baru baru ini ,"kemanalah rangka jika angin bertiup jatuh betelepok ke tanah menyembah bumi -.-" SO kepada si EGO yang terasa,insaf insaflah diri.kita manusia sama saja .walau kau 'up' sejauh mana pun,walau kau ikut trend pun,walau kau punya banyak $$ pun,walau kau cantik pun,walau kau intelegensia pun,walau walau walau pun,kau pasti akan rebah jatuh sujud jugak :') aku bukan mendoakan,aku menolong menginsafkan..


OMGGG cepatnya masa berlalu tuptaptuptap dah balik ke ramadhan tahun 2010,baru je rasa 2009 punya ramadhan berlalu.pantasnya masa. petanda akhir zaman setahu aku.Aku tak boleh nak cakap kat diri aku berubah.kalau aku kata diri aku insaf,aku memang hipokrit.apa cara nak ubah diri yang slaptik ini?hari hari klisey buat benda yang sama aku benci tapi itulah hakikat.sekali lagi.mari mengalir bersama angin :'))
"OMG"-lagu usher dan will i am .-.-'

"aku tak tahu nak menulis dengan yang terbaik sekali,tapi aku bersyukur kerana aku mampu menulis :') walaupun kadang kadang cerita yang ditulis ibarat sampah -.-'"

No comments: