Tuesday, August 17, 2010

kawan yang dianggap adik.abang


kenapakaubaca.[?]
"maafkan aku maafkan aku ye :'("-H.A

"lelah airmata aku mengalir sebelum ni,
amat bermakna,
baru aku tahu, aku mungkin menjadi punca segalanya
"maafkan aku kawan baik,
aku terpaksa buat macam ni
untuk jauhkan diri dari kau.
selama ni aku anggap kita adik beradik.
tapi...... (aku malas nak buka bicara)

"mungkin segala apa yang berlaku ,
mengajar kita semua.
betapa payahnya untuk mecari kawan
yang betul benar baik :')

"kata kata kau, buat aku
tak boleh terima semuanya
bukan aku tak boleh terima diri aku
hakikatnya,ayat kau sakit hati
tak fikir perasaan orang lain

"mungkin kau lelaki kau ego.

"lepas ni kita sekadar senyum sindir
cakap kosong dan berlalu. terimasih :')

terbaikla kawan dengan kau .




I can forgive, but I cannot forget, is only another way of saying, I will not forgive. Forgiveness ought to be like a cancelled note - torn in two, and burned up, so that it never can be shown against one.

No comments: