Thursday, August 12, 2010

cemburu membabibuta dalam bulan ramadhan

kenapakaubaca.[?]

"aku jelesss tau tak ?"-H.A

Syukur alhamdulillah aku dah puasa penuh [agaknye la] dua hari ni :D. lagi berapa hari nak habis puasa? [sebenarnya nak cakap berapa hari lagi nak raya ] tapi segan la sebab kita dah besar panjang.malu ah tapi tetap jugak duit raya masuk. aku nak join la sedara mara aku yang kecik kecik taraf budak sekolah rendah,nak join diorang pergi rumah ke rumah kutip duit raya la .ahh aku pedulik hapa. kihkihkih :D Dasar tak tau malu punya jerin. -.-' apa masalah?? oh berbalik kepada berapa hari lagi je yang tinggal,lagi 28 hari kot.ke lagi 27 hari entah entah.




"doi,kau ingat raya je la,keberkatan ramdhan kau tak hengat ke?" - -.-'
OH kejamnya hidup. aku rasa semua nak rebut malam lailatulqadar kan?mesti bestkan :') siapa dapat merasai malam tersebut.KALAU la orang orang macam aku ni sure tak dapat.tapi jangan la rendah diri sangat cakap tak dapat.mana tau rezeki ke apa ke rahmat Allah nak kasi kat diri kita.moga moga.syukur alhamdulillah .amin. probability semua boleh dapat.tapi kalau kau tak beribadah,hai batu,tak ikhlas,riak asi munafik kafir nak dapat celah mana. memang takkk ahhh ! -.-' hohoho.


PELIK binti ajaib la hari ni asal semua jadi lapar ?padahal dah sahur .tah semua cakap macam tu. si gay pilot sampai jadi parkinson lapar .kesiannya macam budak tak dapat rahmat opsss termengumpat terang terang pulak dekat blog ni wahaha :D tapi lepas dah bangun tidur terus jadi setanzzz segera mengutukxx sini sana.



" kau tengok dia pakai apa hari ni?" "lebah dohh,kuning hitam." "tak doh,kau tau tak tebuan yang besar menakutkan tu?,tu la dia "
-.- better kau pakinson balik ,kalau tak asik mengumpat tabur fitnah sini sana je. ok end about ramadhan.so klise asik asik nak cerita benda sama je setiap tahun padahal benda sama je ok ok -.-' enoyingggsss..
"arghh jangan la perasaan sedih datang balik" aku dah elok elok ceria senyum lebar sampai ke mata ,tup tup perasaan sedih gusar gementar bersalah datang balik. apa ni apa jadi? aku malas la nak menderita? sampai bila menderita walhal benda benda yang aku derita tu seciput pun tak penting.loseeerrr! perasaan ni menokok tambah je la heh -.-'



"are you sure to delete the perasaan to the recylce bin?"
KALAU lah ada benda macam kat atas ni.sureeeeee aku deleteee yes yes yes.kalau nak guna balik perasaan boleh restore.sumpah perasaansuxxx mengganggu aku..korang rasa aku ni kufur tak ,dah dapat perasaan tapi aku taknak?agak la.-.-' heh .serba salah je aku dekat kau.maaf kan aku eh "terbuat dosa kering tapi macam berfaedah je aku buat dosa tu" :') So lepas ni memang jarang dan kurang [penipu lagi sekali] nak tulis blog sebab mungkin aku takde masa kot muueheuhueh .:D oh kejap tadi aku terbukan disney channel playhousse sumpah enoyingg terlayan pulak cerita pocoyo cumilnyaaaaaaaaaa..gedik betul kartun tu ,lemabap nak mampuss dia denga elli dan duck apatah nama dia tapi nasib la cumill..maksud aku cerita dia la yang lembap /atau aku yang lembap + budusss sebab tengok cerita kanak kanak -.-' zzzz layan layan..pocoyo tahu!! hahahahaha :D best best. we hate justin gaybibir ! :D ulallalalalalaalalalalal.ok taktau nak cerita apa padahal tadi kemain dah rancang ok aku nak tulis itu ini itu ini saiko saiko lepas tu lupa. -.- ok argh bye "i still love u,even u try to forget me." menjauh takkan ke mana.. jangan kecewakan aku please..kira bersyukur aku tunggu tapi kalau keadaan mendesak siapa lah aku ? ;') jauh tak bermakna putus dekat tak bermakna rapat kan?hihihhih caloo betei .

No comments:

There was an error in this gadget