Friday, August 20, 2010

sama nama.


kenapakaubaca.[?]
"hebatkan kau ,masih boleh buat hati aku sakit duhh"-H.A
posting akan menyusul.ok dan menyusul dah ni.


[gambar di atas dirujuki]. kalau nak tau aku marah sangat dengan gambar kat atas tu puih puih taik hidung kelatmanismasintawarpahit cis -.-'.kenapa kenapa nama aku hina sangat ke? heh .jerin sama dengan atau boleh diibaratkan dengan anak biri biri?? tak ke hina macam lucah anak ayam.Dasarwarsa kini gooooooogle translate alih bahasa dari Latvian to melayu memang tak boleh pakai.ROSAK kott translator tu..tu yang terkeluar anak biri biri tu..aah.itu memang satu penghinaan cara halus bagi diri aku .ceh -.-. kalau boleh saman dah lama aku saman balablablabalb [ok stop jerin daripada merapu tak tentu pasal]. hehe. DANNNN akhirnya penderitaan pra-percubaan SPM kononnya seperti percubaan tapi semua macam hhhhhhhhaaaaampehhsax lucah anak ayam semuanya,ada yang senang,ada yang susah macam haram jadeeeeh. -_- .tapi tapi tapi persetanzzkan semua tu,penat lelah dugaan cabaran minggu ni dah habis rasa lega je.petang petang dan malam malam tak payah bukak buku tunjuk rajin lagi dah heh.result sama je..sumpah kufur kufur riak riak -.-.


"mak pesan jangan main dengan kupur kupur ni.bahaya.nanti kena makan dek kufur ni.main kapur boleh "-.- LEPAS ni,lepas raya masak la.naik sekolah terus trial lucah macam ayam.dah la tak prepare apa apa lagi ni,lagi saiko otak aku nanti.takpe takpe kita persetanzzkan sekali lagi semua tu.yang penting rayaaa hihhiih yang penting duit raya yang penting ada bau duit baru duit raya hihihiihhhh ..[teruknya aku,iangat duittt je] kan kan?
zaman milenium kini,anak anak muda bersikap boros.BINCANGKAN peranan bagaimana untuk berbelanja boros.Panjang karangan hendaklah lebih 1200 patah kata.
nasiblah kita aku tak boros hihihi :D

"eleh setakat kau punya ego aku tak pedulik la..tapi aku pedulik kot." ---- buat tambah dosa je kan aku kutuk benci kau,kau jugak dapat pahala.tapi itulah kehidupan :')



omggg maaf encik asyraf abdul rahim atau encik A.A.R tujuan saya post ni bukan untuk memplagiat anda punya posting.ini hanyalah suratan atau kebetulan sahaja hikhik..oh,tadi ada ulangan kot cerita lagendabudaksetan bukan motor lagendaaa u know,ok ok ,awuuuuwuwuwuwuuuu gila cantik potograpi dia kan?eh eh photogenik eh?potogedik eh ?apa apa? peduli kan la.tapi aku sumpah tertarik dengan cerita tu pada awalnya.kemere angle dia,lagu da,bekgraund musik dia dan watever n ever.lepas 30min tengok.gurhhh.dalam hati aku cakap,
"better aku kira garam je" baca buku novel dia lagi sedapkan aww form 2 aku dah habiskan setebal ms berapa ratus helai tah aku habiskan dalam sebulan.gila cinta punya pasal hiihih :D

**
tadi lepak rfm join buka puasa tapi aku minum je hihih :D
"awak cantik hari ni." kan kan? siapa terasa?dia makan cili ke lada benggala ? ala semua cantik la tadi kan kan kan kan?? [ayat kliseyy] hihi :D terpegang pulak buku rujkan addmath.paling aku anti sampai kini.selalu sangat sebut "menyesalllllnya tak drop masa isi borang dulu" .mesin masa mana??.eh tak yah la.aku perlu tunjukkan aku boleh buat.senang je..ADDMATH??apalah sangat kalau nak dibandingkan dengan korek pasir kat pantai.kalau nak dibandingkan dengan ulat gonggok yang mengalami demam kepialu semua.apalah sangat kalau nak dibandingkan denga air sirap dan nasi ayam yang diperhidangkan pada waktu tngahri di bulan ramadan -.-' ok ennoying.

OH tak sabarnya esok nak bukak puasa sesama macam setiap tahunnn tapi tahun ni agak agak sumpah macam bosannnn .kita tengok je la esok ok ke tak esok moody ke tak esok benci ke tak heh -.- harap harap ok la. nak tulis berjela tapi mata dah juling .ok salam. hihih..:D

"Only your real friends will tell you when your face is dirty."

1 comment:

Ninja Padang Kota said...

hahaha. sekor dah terjangkit. eh sorang. itulah yang bestnye. nasiblah aku tak pernah baca lagi novel dia. kalau tak, aku dah kutuk macam2 dah pasal drama ni.