Sunday, August 29, 2010

I hate When Bersesak sesak dahulu,lagi bersesak nanti kemudian

kenapakaubaca.[?]

"benci shoping! nanti mesti berlaga siku pipi lidah lutut kaki tangan kepala dahi dagu etc etc benci. lagi lagi bila time perayaan. heh."-H.A

Betul kata orang orang yang saiko bersoping huga huga sini sana,kalau nak soping sakan jangan pergi last last minete,nanti baju habis habis stoke cleareance yang tinggal baju buruk busuk sampah je -.- ada ke? Betul kot tapi masalahnya sekarang aku pergi last minute kah? akhir minit kah?akhir masa kah? takkan? ohohhoh. aku pergi 2 minggu sebelum raya wuhuuu tapi umakkaiii gamaknya orang kat Malaysia ni eh eh silap orang dekat KL jakun anak bataxsss sukun habis semua ceruk tempat soping dia nak tembus,dia nak datang,dia nak jenguk macam la beli kalau beli selai dua setengah helai baik takpayah heh.memenuhkan mata aku je tengok engkorang ke hulur hilir.HAHAHA kenyataan rasis [?] gila sebab penulis memang tak suka dalam kondisi yang ramai lagi merimaskan.dah la puasa panas perit jerih aku nak kehulur kehilir ke aku yang kolot.fikiran kolot nak mampus sebab tak selalu pernah atau kadang kadang je turun sogojalanTAR sekejadah semua tu la.boleh bilang pakai jari tangan dua dua bawah 10 kali ye tak sepanjang aku hidup? "promosi bang promosi bang harga murahhhhhhhh sempena raya ni" --murah hanjing kau kalau setakat turun doposen je apa beza sebelum ni kalau RM60.00 tukar jadi RM59.80 -.- tau pulak letak harga kecik kecik .aku tak rabun lagi bebeh.dont cheat cheat me life life you know.u dont know me is jerin -__-. LEPAS dah ditinggalkan ayah terkontang kanting tadi depan SOGO,kami bertiga mulalah cari kehidupan dalam sogo pergi berhungga hungga sini lamanyaaa kalau jalan dengan perempuann zzzzzzz . kalau diorang shoping memang tak hingat duniiaarealitti sebenar ni belum kalau bukan bulan puasa lagi .tapi syok jugak jalan jalan orang lelaki perlu jalan jalan baru kuatkan kaki apa masalah? -.-' "GILA handbag betul ,gila bajuu gila seluar gila wallet dan konklusinya apa bezaa sebelum ni [!!?] *bukan nak marah** bukan ke harga sama yela yela aku admit ada potongan harga 50% 60% 70% 80% 90% -.-' " muehuhueheuheueheuhe. :))



betul betul tiang sogo.ramai gila orang naik tepu aku tengok -.-'

INI baru sehari bershopin saiko ,belum habis lagi ni dah rasa hilang kaki semua awuuwuuw esok elok elok nak pergi sekolah terus taknak pergi sekolah terus cuti direct cuti am 5 hari hari rabu kene pelaying kik oleh mrG -.- haha selepas otak aku mengeluarkan hormone endocrine segelajadahnya semua puass aku berfikir antara hidup dan mati antara hujung nyawa dengan hujung tanduk semua antara anyir dan jakarta -.- aku datang kot esok.aku ulang.aku DATANG esok.tapi addmath tak siap lagi muheeheh..tukar plan.RABU pulak aku ponteng wuhuuuu bestnyee jeles? ENTAH mengenangkan esok ada addmath fizik sejarah perghh mak ai semua penting penting. so kira aku taknak lah jadi insan yang berdosa aku kan suciii hihihihihihhih :DD DAH lepas ni insaf taknak jalan [dalam hati nak] mana boleh! aku tak dapat lagi baju lagi dua helai skinny lagi selai nak nak nak nak!! [kufur nikmat] -.-'."LUCAH punya baju,gila rambnag mataa susah nak pilih tadi.banyak sangat yang cantik" WUUUUUU seramnya [padahal tak seram pun] cerita bloodymary urban legend apa tah semalam aku tengok pukul 1-3 pagi sorang sorang rasa nak menangis je bila hantu tu keluar tekup muka guna bantal.setiap kali dia keluar aku pura pura pergi dapor basuh baju pinggan semua.takutt -.- BILA hantu tu dah hilang,then berani poyo koya pergi tengok balik tibi.uuuu coolsss best pestaim tengok cerita hantu pagi buta sengsorang .ada beranikah anda semua??hahahhahahaa poyo kan mat jerin ni hihi.. i lap yu sampai kering KATE MARA eben i ni kurang bertaste ngahahaha..



wekk wek tak serammmm [poyo] hahaha



anda nak kasut dilempar ke muka anda?lebih baik tangkap gambar -.-

ramainyaaaaaaaaa -.- benci

No comments: