Sunday, August 22, 2010

Diari Ramadhan 'Ayam & Kob**'


the suci one.
puan RAW ,adeila & Miss ON
best kan awok?


poyo koya bebeno muka
esah pegang apa tu?tak takut badi?
best kan kan kan?
sayang semua
happy family :)
sebelum makan dan menyundal.

kenapakaubaca.[?] "aku tak mintak kau nak kawan dengan aku weh.aku cuma nak mintak kau hormat je orang lain supaya diorang semua takkan jadi seperti aku."-H.A

menulis dengan zero perasaan memang tak syok.saya tengah zero perasaan sekarang.

zahidah zailan berkaTa "konflik."
(aku setuju sangat)

Maaflah.kalau nak cerita pasal sakit hati,hati aku sakit,atau hati aku disakit atau yang menyakitkan hati aku atau atau atau memang banyak.2010 penuh dugaan emosaiko semua.padanlah post aku kali ni penuh emosaikoo sebab perasaan aku ditiris hiris walaupun hamba hamba Allah semua tak perasan.terima kasih la weh.cepat la SPM cepat la habis sekolah supaya aku takkan pernah sesekali tengok muka kau lagi walaupun seinci walaupun sedepa walaupun di facebook.Aku tak heran la setakat orang type macam kau sumpahhsaxxx berlambak kat pasaran cuma orang yang bodoh nak dengan tak nak kawan je dengan kau. Aku dekat sini bukan nak berungut apatahlagi berpublisitikan murahan hanya semata mata nak cerita pasal kau sebab kau takkan pernah tahu [kata lain kau takkan perasaan sebab kau rasa kau bagus].... apa yang kau dah buat beb. Pergi mampuss la. --END--

"aku pun tak tau kenapa aku gilaaaaaaaaaaa terasa hati dekat kau..kau nak cakap apa cakap la"
**
ni dah langgar la prinsip aku.-_- ok persetankan pedulikan la,aku tak rugi apa apa pun.mungkin suatu ketika dulu aku terasa kehilangan kau,sekarang tak lagi dah.malas dah fikir.heuheu oh cerita pendek [cerpen] dia bermula pada hari rabu hari tu.Adegan crita versi kobis dan ayam kihkihkih :D "eh mcd ke pizza ke kfc?" "ala tempat tu klisei la.tiap tiap tahun tempat sama" "oh then kat mana?" "kat padang kota nak?kat jom santai blablablaalbalbababaa JCM balablablalala vucuda dsb"
"ok set" yang ayam excited,yang kobis? blurrr sepatah haram tak faham pegang buku dan hanya jadi pak turut semata.tiada kuasa untuk membantah sebab kuasa veto dipegang oleh mak mak dan bapak bapak ayam sekalian.-_- jengkelhinaasaxx. "eh kau tak ajak cikgu ni ke cikgu tu cikguu tuuttt ke nanti kang tacing kang ?" persetanzkan..hihihi. MALUNYA MALUNYA sebenarnya join dengan ayam + kobis 20% hari tu malunyaaaaaaaa tak tau nak letak mana muka letak dalam poket ,poket kecik. letak dalam tanah nanti mati. nak letak mana?? YA Allah .sumpah maluu kalau ada petir time tu,mesti semua dah kena panah petir kan lagi lagi bila makan dekat luar restoran. -_- perangai kalah budak kecik umur 7 tahun.eh tak,umur 7 tahun pun dah normal punya perangai.ni kalah budak kecik 4 tahun yang hungga hungga lompat lompat sini sana macam gurhhh,dan dibandingkan dengan perangai abnormal juak juak dan puak puak 'ayam' berumur 13tahun lebih tua dari mereka. "hari tu orang pandang slekkkkk je" peduli apa kan?ini ahun terakhir kita mesti beri satu makna yang mesti diingati sampai bila bila .:')) doi apa guna facebook semua?etlis kalau kau dah umur 4o tahun nanti kau boleh log in FB tengok tengok balik gambar gambar lama awwwwuuwwuw melainkan kalau kau kena parkinson bila dah tuh habis haha. "terfikir jugak aku time tu,kenapa kita makan situ?dah tau semua macam ikan pirana.haih " :D "ala duduk luar.doa doakan la tak hujan,kalau hujan,memang la itu 'tulah' dan sumpahan kelas aktif"".. yang tak putus putus malang selepas tak laku koko day disusuli kehilang vcam. :'( MALANGZZZZ. Tapi terima kasih kawan kawan sebab menceriakan hari kita semua.HOPE tahun depan boleh la reunion balik kan?itu pun kalau ingat kawan la -_- Dah habis makan macam biaa nanti -.- ok enoying.dangkalzz. eh apa ni aku cakap apa?sori termerepek kejap ."sekarang gila addicted dekat lagu parachute cheryl cole ,memang layan ja lagu dia kan kan." [tipu je.nanti lagu ni dah basi dah tak layan dah]. OMGG bila dah sampai JCM tengok semua dah sampai dekat meja bulat.heh meja bulat? nak meja petak.boleh tariktolakubah sesuka hati.klisey la.kan dah sempit.kan dah tak tau nak tolak sapa sampai jatuh.kan dah kena makan macam tersepit sepit terkepit kepit kan dah sakit pinggang muahahah. belum berbuka lagi tengok lauk dahhabis OMGG. habis makan, sesi menyundal sini sana sampai abang waiter tu tak senang bontot asik kehulur kehilir tengok kita orang dalam erti kata lain,dia nak halau kita orang suruh balik rumah cepat cepat buat amal ibadat. ni tak,mengangkang kat sana sampai pukul 9.orang yang makan buffet kat dalam restoran tu pun tau balik bila dah habis makan. heh.-.- Aku tahu ada jugak orang yang menyumpah nyumpah kitaorang dalam hati sambil ber-kata "ehh beruksssss beruksss [bukan amirul bob] mana ni yang datang bertandang kat restoran ibarat "rusa masuk kampung ni?" . itu la aktif. heh.tak cukup dengan penyundalan terhebat dekat JCM,tak cukup buat dosa kering ,tak cukup nak memperpenatkan diri, ada ke giza ada ke mcd.aku ke mcd. yang ke giza sayonaraaa bebehhh..aku tak tau cerita korang kat sana. "eja kobis camne? kubis ke kobis? kalau tulis karangan berkisar tentang kobis/kubis mati aku kena tolak ejaan markah". OMGG tak boleh nya lupa macamana aku dihimpit oleh kaki kaki busuk [hahah gurau] sepak sepak aku.tau la aku ni hina balbal dangkal balbalblablablaba.sumpahhh hinaa duduk dekat lantai kereta.tu la kau siapa suruh nak jadi sardin sangat.ni dah betul betul sardin ni. naik 5 orang kat belakang tak ke macam celaka dan mengundang maut kalau terbabas atau pintu terbukak? atau ada orang sengaja yang nak bukak pintu tak ke tak ke tak ke?mati aku tak kawin lagi. trimasmaaf miss ON .harap kita semua tak simpan apa apa dalam hati ehehehehe. "lepak mekdi sempat beli aiskim je" maaf kawan aku terpaksa balik awal nak hantar pilot.sorii,memang aku nak join pun dengan korang tapi nak buat macamana.ada banyak hal.haih takmo aku bukak.
Kalau kita buat calculasi dekat sini kan.kita dah rugi lebih Rm150 kan?
duit koko + duit kelas + duit pearl kononya [RM150]= RM298 + RM150 [jap 5 min carik kalkulator jap]....=ada Rm448 cmtu.
RM 448 - RM310= RM138. sikitnyaa.
tula tula kan dah termembazir dengan banyak hikhikhik. petanda malang lagi ke??auwuwuwwuwuwu wallahualam
**
Aku sekarang tengah cuba nak lupakan tentang perkara perkara yang menyakitkan ni.aku nak masaaaaaaaa aku nak masa dan ruang. ignore je aku ok kalau rasa diri aku ni membebankan,menyampahkan.sekian.etlis kau jujur pada diri bukan munafikhipokrit asi serta terlebih ego. bye bye :D
"One thing you will probably remember well is any time you forgive and forget."

No comments:

There was an error in this gadget