Tuesday, August 24, 2010

malam menaip


the best ever and ever never
great partai meh?

koya :)

Terbaik dari yang terbaik
kenapakaubaca.[?]
"sengaja letak gambar lama kasi nostal sikit"-H.A


Bila sebut pasal kawan lama yang terlalu dirindui,heh aku baru je mesej mesej dengan orang juah nun di Perak sana.haha weh rindunyaaa dengan kau! walaupun dan berbelasratuspuluh kali cakap rindu,aku still rindu wahah.bila nak datang KD.Banyak sangat nak tanya sampai terlupa apa nak tanya.gigi besi dah bukak?kau dah kurus ke weh?makin cantik ke aku tengok? [apa punya soalan la ni] dah kawin ke belum?kau curang eh dengan aku?berani curanggsssss gahahahah -.-' ok enoying. sayang rindu kau beriburatus kali
"mungkin orang jauh lagi faham diri aku daripada orang yang dekatnya se-ela [bukan ella sekuntum mawar merah bebeh ] -.-' " Terus menerus tenang fikiran dan aku senyum simpul sampai ke telinga sampai ke rambut belakang bertembung dekat pinggang dan akhirnya sampai ke kaki ngeh ngeh ngeh -.- sumpahssax malam ni takde mood menulis sebab terlalu gembira . malas nak nulis. nak nulis cerita ni je kah kah kah.

"eh kau tak lali ke tengok jalan cerita sinetron indonesia ha ha ha?? aku dah lali la" akibat tertaksub + tertengok cerita cinta kirana selepas habisnya benci bilang cinta.mana dimas? mana maknya dimas? ok saiko saiko. uhhh mak aii TRIAL lagi sikit hari je.apa tu?? kuih raya ke? ke baju raya baru? ceh lupakan la.masih ada masa..[ayat nak sejukkan hati] dah la merepek pun takde guna dah malam nak mandi bersihkan badan.muahahah byeee

No comments: