Tuesday, December 28, 2010

bolaser

kenapakaubaca.[?]
"bukan senang dan tak susah cari kerja cuma malas -_-"-H.A

posting pasal laser masa perlawanan piala suzuki Malaysia vs Inonesia mungkin agak memang kuno sebab benda tu dah lama basi nak dekat 3 hari tapi aku peduli apa -.-
Sini sana borak pasal laser tak sudah sudah sampai tubuhkan kelab kipas 'Anti - LASER ' 'malingsia penipu guna laser" etcteettetcet dan mula wujud dekat twiter dan antero sekali alam sosial -.- memang sial. dei dah menang tu menang dan kalah tu kalah la tak payah banyak bunyi bagi kang apa nama benda bising masa world cup tu masuk mulut engkorang baru tau -.- cis. marah ni. 'agaknya penangan Sultan Pahang' yang murka pasal laser melaser muka pemain hari bawak berkat OMG dalam tempoh 4 minit ,2 gol dilayangkan bergegar rumah aku bapak aku jerit sampai kalau letak cawan mungkin boleh pecah .haiyak tapi memang superb la nak tunggu esok rabu wuhuuu. entah tak tahuapa jadi esok kat setadium sana probability pemain kita lunyai tinggi. bukan lunyai match tapi lunyai sebab kena beduk dengan penduduk kat sana // atau disantau masa main etc kaki kejang otak pitam mata gelam tangan gatal balallaba santet dekat sana lagi hebat dari malaysia [??]-.-' persetanzzkan // lagi pemain kita melecur sebab kena baling mercun thapa karma kalah c4 // lagi itu ini dan mesti negatif. eh terbuat fitnah pulak. HAHA oh well apa yang diharap menang je la. kalau takut panggil aku si kaki bangku ni NYEH -_-


**



noob pemecah periuk nasi orang cepat la aku tunggu call F.O.S dari pagi masih tiada mungkin esok mungkin dalam minggu ni [ayat nak sedapkan hati] haha taknak kerja lain nak itu jugak kalau tak dapat nak bunuh diri [dosa besar ke lima] nyehyeheye -.- enoying sial. eh minggu ni taknak kerja lagi boleh en en en jadual penuh la pulak .rasa simpati rasa diri teruk rasa diri makan kawan makan atau terbalik ergerggr tak berguna pulak rasanya maaf aku kawans. aku ni penyepoil HUAHAUAU esok outing? JOMMZZ bukan sebelum ni buat benda sama ker?? zzZZZzzz eh yang kerja tu buat la kerja ok. dah dapat gaji panggil aku. boleh open table. nyeh. HAHAHA kthnkbyenites.esok gulivr jom. [?]

p/s: awak.mana awak hari ni? hahahaa


SYIRIKKun = kalau la paul masih hidup :'( pasti malaysia menang rabuuzz ni
apakah aku syirik jali atau khafi? nyeh

No comments:

There was an error in this gadget