Tuesday, December 21, 2010

Soltis tak tau. Altis tau la

kenapakaubaca.[?]
"nyeh"-H.A
post semalam lepas tu click draft .
nomooddzz no mooddzz sumpah takde mood rasa macam nak mati hidup semula rasa macam nak tidor atas katil emas berbulu sutera jadi raja nak tidor ngantukkxx apa masalah setanz? "erghhh" apa masalah la sia*? selalu takde mood bukannya 'come month' pun heh mungkin aku perlu jumpa trauma-ist atau psikiteris atau pharmacist atau yang sewaktu dengannya heh gila hari hari macam ni boleh gila. tapi best :) OMGG aku duduk kat dunia mana ni sampao SOLTIS musim sejuk pun aku tak tau Sampai ada jugak perayaan soltis soltis ni pun aku tak tau lame gilaaaa , lagenda budak setan pun belum habis tengok lagi walaupun ada DVD apa masalah. dah laaaaaa.. nak outing tapi tak berajak ------ klise tak ayat?? sakit hati kan so aku nak tidor sekarang. baka kata orang tu ' jadi manusia tak normal' . siapa kisah? HAHA. kthnkbyeniteoon.

No comments: