Saturday, December 18, 2010

Dalam jubah (besar) penuh drama

kenapakaubaca.[?]
"tomorro is the day.graduation day! :)"-H.A

harap sangat bila aku baling topi grade esok semua masalah selesai. [?] harapan la. masalah pasal kawan, masalah hidup yang tak keruan, masalah dari kecik dulu, masalah zahir batin masalah cinta kasih sayang masalah persamaan taraf masalah siapa kaya siapa miskin masalah tak sedar diri masalah nurani masalah hubungan kengkawan yang bercinta sesama kengkawan masalah kawan yang puttus di tengahajalan masalah kawan 'mana nak ajak dah' masalah duit hutang tak bayar masalah pinjam barang tak pulang masalah main marah keji maki anak orang padahal mak bapak tak pernah buat macam tu masalah kena perli dalam dalam masalah kena kutuk sebab tak sama taraf masalah niat bergurau tapi di anggap kasar masalah pilih bulu dalam kehidupan masalah tak kenang budi masalah kawan makan kawan masalah cakap tak serupa bikin masalah bagi harapan hati kat orang lain masalah tacing menacing masalah gedik masalah masalah kau ada masalah ke? -_- aku harap berharap dengan penuh harapan agar semua semua ni hilang. senang aku nak lupakan itu ini . tak kisah lagi takde kawan takde teman takde sesiapa cukup la aku ada keluarga . diorang lagi faham aku lagi baik dengan aku. lepas ni orang tanya, "mana kawan kau weh?" -- wajib aku buat muka seposen sambil tunjuk semut lipas anai anai [sambil cakap tu la kawan aku ]. MUNGKIN kali ni aku serius kot mungkin la tapi kalau setanzz dah pujuk gila babeng memang aku cair jugak la kembali ke perangai jahiliah ." siapa cakap orang lain tiada perasaan?" stupido ciken porn. orang memang ada perasaan. cuma reti atau tak reti atau suka salah guna je perasaan ; dan yang paling pantang sekali kalau ingat perasaan tu hak milik kekal dia seorang je. nyeh. sedar atau tak orang lain mungkin terasa tak kisah la terasa sikit ke banyak ke dan mungkin malas nak kawan ; benci nak tengok muka ; benci perangai bossy dia ; benci terhadap segalanya kat diri orang yang ingat dia bagus tu. dan benda ni baru terjadi pagi tadi. sedih la.sedih sedih .aku tak suka kena marah. aku tak suka orang kritik aku tak kisah dia bagus ke tak poyo ke tak pergi mamm. aku memang tak boleh terima .maaf la aku memang seorang yang tak boleh terima kenyataan.bagi aku, duit dibalas duit, kutuk dibalas kutuk, darah dibalas darah, perasaan dibalas perasaan. bukan pendendam. tapi aku pemberi pengajaran ; untuk bagi tahu orang lain yang kita ni tak boleh buat sesuka hati kat orang lain. THAT's the point.


"yes aku miskin ? kau ada masalah?"
" jangan poyo bongkak takbur.Nanti rezeki ditarik" -- kata kata klise si miskin.
kata kata klise jugak untuk si loaded yang leka dengan duniawi. Sekarang tak kisah miskin kaya yang penting orang tengok hati.Hati buruk hati buruk hati buruk ya amat sangat memang banyak sangat walaupun kuar muka cantik berseri kalah anita sarawak ; kalah ratu suntik ; kalah pamela anderson kalah la segalanya bila tengok hati.perghh busuk gila. mungkin ada kot segerombolan kawan aku [?] atau mungkin aku sendiri. yes aku suka tuding jari kat orang walau secara tersirat [siapa makan cili rasa pedas] dan 4 jari lagi aku tuju kat diri aku yang 'hodob' sebab memang lumrah manusia macam tu. kau takde sifat ni? MUNAFIK! dan sebenarnya aku akan luahkan apa apa yang ada golek golek kat mind aku bila aku marah.sebab dengan cara ni je aku mampu nak luahkan segala dendam kesumat segala sumpah seranah yang aku tak mampu nak kongsikan even dengan kawan baik sendiri. sekarang kawan baik ramai yang lari. argh alasan semata. taknak kawan cakap dari dulu.kan senang. tak payah nak dolak dalik sorong papan tarikzz papan suruh makan dia makan suruh berkawan dia tak mahu. -_- cis.
"rindu masa dulu----- rindu ....**tet ** **tet** malas la sia* nak cakap. kalau cakap pun still sakit hati " ----- 75% being forgotten. KENAPA la zaman sekarang ramai sangat nak sakitkan hati.kalau nak sakitkan hati, tak boleh ke cara yang baik, cara yang kasar? ni tak selalu sangat buat cara halus cara jahat aku dah trauma aku dah muak dan kali ni betul betul sejarah mungkin memang berulang dan lepas ni sumpah aku tak percaya sesiapa lagi terutamanya yang sudi kononnya bagi hati then ambik semula. ugly elbow -.-
danKONKLUSINYA aku tak sabar nak baling topi grade dan melangkah keluar keseorangan dari SEgI tu .dan harap sangat harapan aku menjadi kenyataan bukan sekadar harapan di tepi tangga. -_- tefak la.

"gonna go to PWTC, tapi takgheti/tak tahu benda tu kat mana?" HAHA naik beca sampai kott [??!]

FITNAH/ MENGATA CARA HALUS sumpah pembawa sial!
sebab tu jadi sampai macam ni sekali.

No comments:

There was an error in this gadget