Friday, December 17, 2010

kaca mata hitam

kenapakaubaca.[?]
"meyampah la sial ,makbapak aku pun tak buat macam tu. ni kau. ceh"-H.A

Nyeh aku tak dapat bayangkan kalau orang yang dah bersama [kononnya] untuk 2 3 4 5 tahun tiba tiba clash/ berpisah/ terputus di tengah jalan/ masih menanti orang di sana yang dalam masa yang sama ada hubungan lain dekat belakang/ yang main kayu 3 dan seanteronya apa mengapa dan bagaimanakah akan berlaku ? Cukup dan agak bernasib baik aku masih belum termudarat atau masuk dalam zon cinta kronik [ceh poyonyaaa HAHA -_-] kalau aku masuk habisla.memang aku balas dendam lagi. cool cool cool. Aku tak melatah apa sebab aku tau aku tak buat salah apa. lain la kalau orang lain fikir. from kebanyakan mata orang, apa yang orang lain buat semuanya salah, semuanya tak betul semuanya kufur munafik asik fasik semuanya memang negatif la & simultaneously rasa diri mereka hebat. waklu. o bagus kalau rasa macam tu. pergi duduk dekat dunia lain la. "I hate people who are always bossy" :W dan terserah la.aku malas nak fikir apa apa lagi. mana kata kata dulu lepas habis exam SPM nak lupakan semua mulakan hidup baru [?] aku mungkin buat macam tu kot. tak setanding weh kita. maksud aku, kau lagi tinggi dan aku masih di takuk lama. rendah. terduduk lagi tu. Lemah itu kompom!

" kau lepaskan tanggungjawab?"

"tanggungjawab apa? aku kawin pun belum lagi, tak beranak pinak balbalbalalb"

-- ramai yang salah tafsir when berkasih / berbulan madu/ berhidup sayang sayang ,kita tak perlu tanggunjawab , sekali bila dah lepas lafazkan ayat ayat cinta , mungkin tanggungjawab bermula. aku belum sedia lagi. nyeh -_- PFFT I want enjoy my life dulu sebelum dikongkong untuk berkawan. tak kira lelaki ke perempuan. Siapa lah yang berani aturkan takdir hidup aku kan? kecuali Yang Maha Esa je :) "U have decided and chose ur life, so please go on. I chose mine. this is what i chose." dan kalau la ada abjad abjad lagi dalam dunia melankolikdramacinta ni , aku takkan pilih huruf yang ada terkena mengena dengan aku sebelum ni. konklusinya,perempuan semua sama. oh maksud aku.perempuan hendoisme kini. ngeh.
lari lari anak.eh dah jauh la.

No comments: