Thursday, December 9, 2010

I.S.J.S.F.D.M ;/






kenapakaubaca.[?] "percaya pada takdir dan terimanya"-H.A

sedangkan cuaca pun berubah,inikan pula manusia [?!] so aku taknak tak ingin tak mahu nak cakap pasal perubahan manusia sebab aku pun dah berubah sekarang dari baik jadi lagi baik dan makiin baik -__- oh tak la ,siapa yang rapat je kenal aku bila aku berubah. haih.terukkan aku? teruk tahap karmatik gila cipanzi semua. ceh. 'even awak pun macam [macam je] dah berubah.entahla mungkin perasaan saya je kot kan?' harap harap la tak macam tu. :D OMGGGGG akhirnya penantian aku selama 17 tahun, atau 12 tahun sejak dari tadik sampai ke SPMSSS_x terhabis jugak walaupun belum habis secara rasminya dengan pukulan maut gong . oh tapp rasa lega gila nak matei bila aku letak pen untuk paper terakhir tadi, biology paper3 :) walaupun soklan dia macam lucah anak ayam aku tak tau sesen pun soalan dia, tapi perasaan dan semangat yang excited dalam diri membuatkan aku terus tegar hentam keromo nak mampus buat experiment tadi. siapa suruh kau kementerian keluarkan soalan yang kita orang semua tak gheti nak buat? kan dah hentammzzz bukan aku sorang je kot?? ramai gila hampir semua sebab experment tu tak pernah buat langsung cis -.- ye ye je B.O.D [biologycal Oxygen D*^&%^*&] keluar, ascorbic acid keluar .whackluu -.- semua soalan spotted tahun 2010 tak keluar aku cakap kauu. lepas ni bakal SPMer 2011 jangan percaya bulat bulat soalan spot sebab semua nya hancus tarak boleh pakai .kalau terkena pun tu nasib je. haih. percaya je pada diri ,kalau boleh buat, boleh la.kalau tak boleh. DROP je waahahah macam aku.niat nak drop addmath masa form 4 tapi tak sampai hati sebab apala sangat. ianya math je.math yang ditokok tambah formulanya yang mudah sampai peningkan kepala otak suruh pusing pusing dapat benda sama jugak.menyampah. benda yang 'senang' tu la senang untuk hilang markah. tu yang 'merah' je tu setiapkali exam .haha. -.- ok enoying. tak bangga langsung cerita. EHHHHHHHHH watdehel semua tu,apa aku kisah aku tak kisah dah.janji SPM aku nak habis errr rabu depan ,EST [english science for technology ] [??!!] apa ni?? entah .dia bulat bulat dengan esei. layan je la. tak sabarnyaa nak merdeka habis habis then lepas tu buat apa? oh mengangkang je kot dekat rumah [?] kufurnyaaaa. buat masa otak aku takde masa nak fikir nak buat apa lepas ni,yang aku tahu aku nak duduk tenangkan rehatkan otak setelah dekat 3 minggu pagi petang siang malam duduk hadap buku je. GHEJRGWEGRJ!! oh contohnya macam tadi, belum menyempat nak buat apa apa , habis je paper 3 bio, terus balik rumah mandi kerbau dan kita ke cathay tengok wayang! wuhuu.. dah tandus dah jadula wayang aku dan kini dibasahi semula. film 'social networkk' like sundal ada part best ada part tak best tak menarik minat tapi seronok aaa buat otak aku jadi saiko tentang facebook.gaduh golek tendang pasal facebook? adakah patut? -.- deactivate kang baru tahu.hilang pelanggan kau sorang, mark zukeebrberehg!.
**


tiba tiba takde mood nak tulis :/ haih.kenapa la perasaan jeles sentiasa ada ? normal ke abnormal ke wajib ke tak wajib ha benda tu? macam satu pengacau bila ada sifat tu mula la nak fikir bukan bukan ya Allah teruk la sial aku ni. Mungkin aku tak layak duduk setaraf dengan kau, berdiri sama tinggi sebab itu bukan darjat aku. aku cuma macai -.- hishhshhh! apa ni? kan dah merepek pasal kerendahan diri. dah lama nak buang / baling / humban jejauh feelin ni tapi tak boleh resist la. dah memang sebati. apa pun aku wajib redha dan teruskan kehidupan.Bukan tak boleh,aku boleh cuma malas je. dah SPM kan? dah habis kan? Saat aku away dari semua. lupakan semua yang ada, yang kononnya selama ini melekat kat otak, lupakan kawan baik lupakan segala jasa yang pernah ditabur dan mulakn phase baru. cakap senang kan? berdegar degar nak itu ini aku sure sangat aku tak mampu nak buat semua ni. -__- dah la blah lupakan. kalau ingat buang ingat balik lagi sakit hati. sekarang buat bodoh pura pura taktau lagi bagus aku rasa [??] ciss .aku kalah lagi :'(
**
"aku nak jugak,rasa sayang,rasa simpati semua tu,rasa dinikmati,rasa dihargai ;" it's susah?
;hanya punyai kata kata karat,berlalu dan pergi

No comments: