Tuesday, December 21, 2010

my head spinning.

kenapakaubaca.[?]
"tiada maaf hari esok?"-H.A

dunia ni kecik rupanya---- how can aku tak kenal kawan lama dari darjah 2 .dan sekarang aku bertambah lagi tak kenal sejak berpuluh belas tahun tak jumpa. isk isk isk
"melayu mudah lupa"-Tun M .persoalan dia, ada ke melayu yang betul benar melayu. kalau yang sukar lupa tu bukan melayu? ok aku mudah lupa so aku melayu , melayu memang macam tu. tak kisah pakai baju melayu aku tetap melayu tapi melayu yang useless. tergamaknya cakap, "sesiapa yang melupai sejarah akan mengulanginya semula" pfft . nak sial hidup sekolah balik rasa menyesal cakap 'cepatla nak habis SPM' kejadah semua tu dulu i Miss my old life memekak mekak dalam kelas kutuk itu ini i want backzz. ken yu give me? I miss my pandang belakang kacau salivary amylase pandang depan buat onar dengan si pilot I miss yip yip satu kelas dengar aku nak semua tu mana mana????!! arghh Hate life sekarang rasa dull sebab semua dah menyepi bajet sombong tapi dalam hati masih perlu wajib ada temanzz cuma ego melampau je macam aku :/ "nak ambik lesen tapi malas betul nakkk duduk menebeng dekat metro tu haih " nanti nanti la .klise betul lepas SPM nak ambik lesen kereta. -.- tengok aku dah berkurun pandu tanpa lesen. ok riak nanti kena cekup padan muka. Semua otomastis dah lain kalau sms sejam dua jam 3 jam atau tiada jam kemudian baru nak membalas ; kalau call tak angkat kamon la ni baru seminggu SPM saiko habis , belum sebulan setahun 10 tahun watdeF la cerita dia kan? masing masing pulak busy mencari kerja wawawa kufur gila -_- aku start minggu depan kot baru nak carik [baru nak carik???!] ,minggu ni masih sibuk nak kehulur kehilir nak tidor zzzzz penat beb HAHA. lagipun syukuralhamdulillah dapat duit hari hari macam belanja sekolah so takde la sesak sangat hidup tapi teruk la boleh dilabel anak tak guna pulok ihihihih -.-'


'enjit enjit semut'
marilah kawan dengan kak limah.kak limah gila ni. -.-
ngeh takde lagi kelakar HANTU kak Limah macam sundal pecah perut aku walaupun cerita takde motif. kelakar tahap gaban lah sampai dah taktau nak gelak camne lagi. cuceter cuceter cuceter = cuba cerita cuba cerita. HAHA enoyingg aku gelak sampai kepala terhantuk kat dinding maklum la duduk kat tepi sebab wayang penuh sesak macam karma. apakah -.- good job mamat khalid kalau nak lagi best panggil aku turut enterpremzz ok -.-
toking about love; it is wasting my time now, so let the love go on with the wind so i could travel on it or berpaling dari merempuhinya oh syahdunya. tak gheti nak cakap apa lagi hanya guna konsep tunggu dan lihat. JOM appalam? OH malaysia good GTH vietnam. nyeh kthnkbyenite. "kenapa semua berubah weh?" ke aku yang berubah? jap jap nak tengok cermin.mana tau cermin tu retak ke.

oh Allah's Bless. Al-fatihah. :/

to do list this weekzzz:
> me-mekdi 24jam /online/ drive secara illegal/ pandu dan lulus /makan makan kawin/jalan jalan/ seeking for jobs [sunday] /gamingzz/sleepz./wocing tivi

No comments: