Wednesday, December 8, 2010

poSting : tak uptodate



kenapakaubaca.[?]

" mesti kau dah boring kan dengan aku?maaf la."-H.A

positng semalam, hari ni punya malam nanti la -.- pehnat

kita orang selalu think think jauh sampai ke london,tak maksud aku orang selalu fikir jauh nak mampus luar batas luar sempadan tak padan dengan umur baru nak setahun jagung ibarat pinang sebatang berdarah muda blabalbalba watever aku dah buang dewan siswa aku, tak maksud aku orang pikir 'eh bila nak kawin?' dan lagi jelik lagi jengkel bila orang yang cakap nak kawin tu umur baru budak mmuda lenta dan contoh paling terdekat ialah aku. memang aku anti [kat diri aku jugak sebab sebut pasal kawen] dah cukup duit nak tanggung anak orang? dah cukup ^&**^*&* ke nak bagi nafkah zahirBATIN dan dah ada ke kelengkapan semua cth rumah mesin basuh dapor gas kereta kabel car senduk otomatik klik butang terus makanan terhidang ada orang gaji suruh buat kerja cari duit ada ? ada ke semua tu? semua tu kita boleh buat cuma guna air liuq dan takde kudrat nak laksanakan sengsorang -.- heh tu la lepas ni takmo sebut pasal kawin nanti boleh jadi bias. berangan boleh dalam mimpi ke dalam tidor ke sebelum tidor kau nak berangan sampai mati pun takpe tapi jangan sebut sebut kalau tak mampu faham? eh jangan terasa tau aku cakap benda ni kat diri aku sebab aku makin hari makin dewasa dasawarsa ini semakin gatal pulak sebelum ni baik je, sopan je entah setanzzz mana hasut tak gheti bahasa ceh membuatkan aku termasuk dalam lembah perasaan ni. tak cukup duit tak boleh kawen tak cukup umur [??!!] pun tak boleh ke?aku dah cukup kan? eh budak 14tahun pun boleh kawen masa kahwin 1Malaysia tu? and now baru tersedar aku perlu cakap soal ni lagi beberapa thun mungkin lagi 5 6 7 tahun :DD teheeee dan kalau tak dapat jodoh jugak suruh la mak ayah carikan [?] muahahahah! eeeeeeeeyy gatal nya dah la aku nak beransur tak senonoh cakap pasal ni esok paper biology dan sekarang 2.30 aku tak tidor lagi ? bagus. 'eh hidup mesti optimisitik kan?' kata kau!.

gatal gatal anak ayamm jangan pedulikan budak gaydik ni -.-

"sayang ibarat angin lalu nak capai tak sampai nak simpan kecundang boleh dilihat baru hati tak retak "

No comments: