Thursday, December 2, 2010

SPM II : kitar semula kertas.jimat

kenapakaubaca.[?]
"akhirnyaaaaaaaaaaa!!! best kot bila tinggal 3 paper lagi nyehehe ^^."-H.A
*posting takde kene mengena dengan tajuk*

NASIHAT kelab ada masalah,jangan baca okaaai.nanti timbul masalah lagi .
kau nak jadi apa weh nanti?
entah!
???
-_______-
apa? betul la mana aku tau aku nak jadi apa.
:/ --mati masuk kubor.

"memang terbaik masa addmath 4 jam free minum coke makan mekdi terbaik la. anak sapa la tu kan ??" naik haru kepala otak.otak dah la sewel menelaah addmathss*it-.- dan siapa la punya tangan yang bina mekdi terlalu dekat amat sangat dan lagi memilukan kita ada mcdelivery sendiri ,siapa lagi tak lain tak bukan irfan da rempits bakal jadi mcdeliverer kihkihkih gaya dah ada cuma uniform kerja je belum ada . OH tapi memang sumpah memang aku ingat pengalaman SPM sekali seumur hidup aku [cerita lebih,SPM pun belum habis lagi.ada 3 paper lagi kot tapi tak sedar sedar diri] ceh .bestbest "omg tadi gelabah gila baca doa depan semua malunya hidup" tanga terketar pegang kertas malu malu ni yang nak sorok muka bawah meja / bawah banatl / dalam poketn ni. aku tak suka benda yang malu malu sebab i ni pemalu awahahahahah -.- ok enoying. NAK cerita pasal minggu ni tapi malas tapi nak cerita tapi tak geti nak mula dari mana tapi gedik nak cerita tapi ngantuk gila sekarang nak menaip tapi nak nulis jugak sebab dah gian dah lama tak tulis menaip , asyik asyik menulis pegang pen takpun pensil sampai bengkak bengkak tangan macam tumbuh tumor. ok persetanzzkan.
ISNIN terbaik la ahad sebemlum tu aku gerak JB esoknya SPMath macam saiko anak ayam.lucah sia* tak suka sukar susah gila soklan dia taraf tinggi kot [?] ke aku yang lucah sengal anak ayam tak gheti buat walau benda senang tapi seriyes doh memang susah.soalan dia triky aaaaaa tapi tak kisah tak peduli semua tu janji math dah habis dengan jayanya walaupunterkontang kanting nak jawab 'sets' nak lorek mana ni ini ke tu nak lorek ke korek lubang hidung sambil lorekkan 'sets'? ok itu tak kisah lagi yang paling kisah adalah masa next daynya[selasa] heh -.- agama macam takde lagi susah je ke? [oh terkufur pulak ] sumpah soalan bocor macammm *&(*^&%^% penipu je tapi ada la juga masuk hihi. OH memang taraf tinggi sampai hukum tajwid yang dah pro kononnya pun salah sebab yang baca lain yang masuk lain .haiyahh.. kementerian buat mazhab lain kot?nyeheeeeheh

[f(x)ck= FIND X.?]

OH dan hari yang paling ditunggu tunggu [???! tipu gila] bila addmath pulak.aduhaiii kenapa aaaaa addmath sumpah aku kecewa dengan aku buat.aku buat apa gila? gila gila gila sedihnya rasa nak nagis nak hentak meja nak itu nak pergi sanalah -.- Taksuka harap tak failed macam kebiasaanya muahahahaha [bangga ni]. ada ke soalan dia suruh carik yang bukan bukan? fing g(X)' la f(x) la balablaa intergret diferentiat la balbalba enoying sumpah malas nak bukak lagi dah buku addmath sayonara. tapi belajar addmath [pasal ikut kawan] memang sesuatu yang baru dan menyeronokkan bebeh! sumpah tak tipu. seronok sangat sebab failed.dapat join dengan gengkawan yang lain. tayang tayang satu kelas satu sekolah "weh aku dapat 91 kot addmath.terbalikkan, 19 " "weh kau dapat berapa doh?? " "aku dapat4 /100% je" nyahahha oh sekufur kufur aku pun aku takpernah dapat macam tu selalu dapat 38 39 37 macam tu la.siot 1 2 3 markah je lagi nak lulus. kenapa kejam sangat?? later i bagi rasuah u luluskan i eh? bahahahha :DD and tadi fizik.saiko malas check nanti banyak salah sekarang aku ingin duduk bersenang lenang cekak pinggan sat.nak relaxxxxxx dah naik kematu tumbuh uban dah asik asik baca je. baru sekarang aku tau perasaan ulat buku. -.- sedih gila hidup.

"nak campak buku jauh jauh akhirnya dapat jugak tengok depan mata kepala sendiri bila buku esah 'tiba tiba' terjatuh " hahaha! kelakar kot. -- ,

"tak guna lagi mengharap dah doh. aku siapa ? aku budak kecik lagi. tak perlu itu ini semuanya. tak payah rasa sayan* cinta* semuanya .kita masih kecik dan belum arif. nafsu je membuak." watdehel -kenapa sedih bila taip benda ni. entah. macam diluah mati emak,ditelan mati bapak ke terbalik tah. macam makan garam minum cuka la.tak tahu nak kata apa. kadang kadang elok jugok kita biarkan kredit dekat phone tu RM0.00 tarikh tamat tempoh anda 2014 .sampai tahun 2014.kalau ada kredit pun tak reti nak guna ke mana. kan?? -.- apa aku merepeksss ni setanzz. dah la nak out nak tidor cuci mata semua cuci otakk seyuolsssss babai.







1 comment:

Anonymous said...

sokong sokong pasal soaln addmath tu.. :D