Thursday, December 9, 2010

there is another way to not lie

kenapakaubaca.[?]

"oh tipu zaman sekarang dah jadi satu kebiasaan. taknak bagi orang lain derita katanya. taknak susahkan orang lain alasannya.taknak tunjuk dia baik/jahat kat depan mata semua orang.tipu nak tenangkan diri sebenarnya,tapi dalam hati seksa menangis airmata darah tipu la lagi.tak mustahil nanti kita semua lupa satu sama lain."

OHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH the warrior ways coollllllll tapi aku nak narnia! MINGGU DEPAN gurhhh -.-
*ye ye aku dah berubah. rasa macam bukan macam dulu lagi.aku mengaku.tapi rasanya kau pun berubah jugak. rindu dulu. haih :/ kthnkbyenite.



setakat CGI macam malaysia buat pun heboh ??!!!

No comments:

There was an error in this gadget