Saturday, December 11, 2010

cuti : hadiah maksiat atau sekadar berlapik.

kenapakaubaca.[?]
"menangis sebab perempuan tak salah?"-H.A

*sekali lagi tajuk tidak ada kaitan langsunggg baik dari luar dalam dengan posting. -.-


28 tahun? 28 minute? 28 hari?

"i want u know that i like u, but i don't want u know"

the above pepatah kita boleh samakan dengan "eh aku teringin sangat nak makan belacan tapi aku lagi suka budu[!] " atau atau " eh aku nak bela kucing la as my binatang perliharaan tapi aku lagi suka bela anai anai oh tak pun nak katak boleh jual buat gulai? " gila bai susah betul nak bagi orang lian [yang tak tau isi hati kita tak gheti nak faham apa maksud tersurat tersirat berbirat birat bengkek je tunggu] untuk tunggu orang tu respon atau buat buat 'eh yeke??' 'bila kau suka aku ni?' 'maaf la tak perasan la,saya banyak kerjaaa' -__- atau erti kata lain yang lagi afdal, aku lemah suck lembap annoying orang dah tunggu tapi masih terkedek kedek. kamon la .teheee. many many people suruh mintak ________ (isi tempat kosong dengan huruf huruf ini ULPECO) tapi malu la sial. ala lemah la tu. 'are we turn dewasa now? are we grown up now?' yeah betul tapi dalam hati kosong sekadar mahu merasa dan buang macam sepah.



"can i be a part of anak artis?"

apa yang bestnya ? kufur tau nak glemer je watdeneraka , cakap pasal artis tadi kiteorang terjadi sebahagian of artis yang datang sekolah yang bawak lisa surihani aeril zafrjrogj apa tah nama -__- dan tanpa segan siluya tadi erin malik buka pintu kelas kandang kuda 5abubakr, kiteorang macammm omGGGG!! siapa tu?? tu bukan erin malik ke??!! OMG artis. then soalan kedua terpacul . "SIAPA TUU ?????!!!" dan latihan graduasi pun diteruskan tanpa mempeduilakn cik artis tadi. klise kalau artis tahap A E-level
berlagak divavavavroom.tak kelas kau. ha, tengok bab bab mengutux ni kerja aku la.aku kan setan aku kan dajjal cis podah."bangganya tadi masa tengah practice dance untuk grad, abang kamere usyar usyar bestnyaaaaa" -apa yang best? abang kemera je pun , kamera nya takde untuk record kiterg.cis .oh the last and only barula aku tau apa tajuk cerita yang berlakon kat sekolah tu -&%^$^%%#*&* errrr ok lupa balik. banyak makan semut kot lupa balik HAHA ok tak lawak tapi sadis.sadis sebab aku baru je tengok iklan cerita tu tapi tak sampai sejam dah lupa

"tak bersedia takut tak dapat terima.selalunya macam tu"

Pernah dengar peribahasa sampai terperi peri " belum duduk sudah berlunjur" - atau- "sudah terang lagi bersuluh?" ok pedulikan semua tu sebab memang konkrit takde kena mengena. aku ada hajat ,excited sangat dengan harapan hajat tu tertunai, malangnya aku dah 'duduk' dan hajat aku terkubur. tak ngerti deh? pedulisetanzzkan.aku pun tak tau apa nak cakap sebenarnya. terlalu banyak nak tulis sampai tak tertulis -sebab nuerons dalam kepala otak dah berserabut berpintal pintal becoz idea too lot but writing too least. watdeneraka.'' lapar nyaaa sekarang,kan best ada orang tolong masakkan?" ehemmm jeling jeling orang tu. nyegyeheuhe! makan mekdi best ni [?!!] lagi. dah lama la tak makan kan kan kan? lama la jugak.adala dalam seminggu dua macam tu. memang mekdi + memekak+ makan + sundal tak dapat dipisahkan.siapa doh yang ajar aku ? kalau takde sapa aku tentang 'myspace' ,aku tak jadi macam ni.! HAHAH -_-

"biar panahku terus disitu.jangan curang!"

Minggu depan minggu berouting lagi minggu menghabiskan duit mengkufurkan diri memiskin diri bila keluar duit melayang benda tak nampak tapi kita rasa . mana bernilai, merasa atau nampak? -_- rasanya nampak lagi berbaloi sebab kita nampak benda tu kita guna walaupun ada yang kita nampak tu tak beli , sebab pitih dalam wallet setebal 0.22mm , ukur guna micrometerscrew driber pun tak boleh. tak bernilai ceh.so maksudnya kita ni dah jadi papa -.- bukan papa bapa, papa kedana. evolusi seorang [petanam anggur] penganggur terhormat ::: pelajar SMKsek10 tingkatan 5 - bekas pelajar [budak SPM] - ke outing setiap hari setiap minit setiap detik-ke miskin -ke fakir -ke papakedana- hasilnya bodek godek kawan- at last die - to not shy u face water .ngeh tapi aku tak la setahap tu lagi.kalau nak outing 4 5 kali lagi rasanya mampu . kot -.- nak bina bank bergerak atm la.BANK JERIN[g]. semua duit di kaki ku. cucuk kad atm dan makan penampar jepun. apa konklusinya. konklusiny i want kerjaaa part time .duh kakak aku cakap kat kopitiam tu penuh bangllaas la. ni yang tak best ni. next! tukar cari tempat lain. -.- rezeki jangan ditolak maut jangan dicari. tukar tukar - rezeki jangan ditolak, banglass boleh ditolak. [ada ura ura menjadi peng-racisme tak?] best best!.]

[kalau duit jatuh dari langit sekelepuk ] i wish to watch wayang sampai 31 december. nyeheh ! kot.// atau jadi salah satu pekerja cathay/GSC/TGV watever ever bagi mengurangkan strok obsesi ke atas peng-wayang. -___- karma lucah.
tulis tangan penat taip pun penat.
tunggu est? est tu apa?
Eh Saya Tidor la!
MOHON doa [syirik] est jangan menyumpah kami kami yang penat menyumpah anda. jangan rosakkan result atas slip kertas yang dah ada G nanti. G =admet. gurh
kthknbyenite.
like my hati manis, aku cuba untuk tanam duit note RM1 kat pasu bunga dengan harapan dia tumbuh dan mengeluarkan buah.buah dikopek dan dalam tu ada syiling RM1 yang tak laku zaman sekarang. "ibarat curah garam ke laut" sia sia. sama la macam tunggu kucing tumbuh tanduk .heh

macam ni kot pokok berduit.-_- wujud eh?

sedang fikir the weirdos skype-ing sesi tadi. -_-
seronok.

4 comments:

Anonymous said...

nyeh

Ninja Padang Kota said...

lisasu myhoney datang sekolah kau?! gila style!! :')

diorang ada nak datang lagi tak buat next episode? aku nak datang jugak. hahaha.

Dandelina said...

lagu ni..hahhaha. comel! :)

hadzrinaqmal said...

asiraf: HAHAHAHA YANG SHOOTING SKRG SEMUA BUDAK2 NOOB JE TERMASUK E.M HAHAHAH.. XDE DAH LISA :(

K.SALLY: LAGU JE? WAHAHHAAH