Saturday, December 18, 2010

emosenel graduasi .











kenapakaubaca.[?]
"kalau hati dah benci,memang benci je la"-H.A

sentimentalmoddzz:::

"oh kalau macam tu jerin, takpayah dah menaruh harapan "- kata kata perangsang tapi ternyata sedih. aku tak faham dan tak akan mengerti [?] argh peduli setanz la janji aku nampak masing masing tadi senyum lebar sampai ke telinga kan? agaknya dah okay kot. terima kasih kawan banyak membantu , membantu menjelaskan semua kalau tak faham tak tau la tapi dah terlambat. 'takkan jilat ludah baik' = ego tak bertempat. Sebenarnya aku benci bukan sebab apa. sebab orang yang susah sangat nak percaya , nak terima kenyataan dengan betul , orang yang melulu dan sebaginya. kecewa la sia* .dono dont care kalau di cop tak kenang budi tak hargai frendship semua , aku bukan la lelaki biasa yang nak mintak cou^*76 cepat cepat aku suka lambat lambat sebab aku dah rasa macam waktu waktu sekarang, waktu waktu dah besar panjang ni la mungkin [?] aku perlu hadapi semua tu tapi nak buat macamana jodoh tak sampai. lagi senang kalau suruh mak bapak je carikkanzz muehuehe . dah tu lepas ni aku konfirm takkan terjebak lagi dah dengan semua semua ni. "anggap je diri aku kau dah buang dalam tong sampah, biar alam flora hantar ke pusat pelupusan sampah." -- dah .mulakan hidup alam dewasa. lagi beberapa hari 1/1/11 kita dah jadi 18, dewasa dah. pandai pandai la hidup en? takpayah mengadu nasib mengadu balbalablal segalanyaa. "selamat tinggal awak" , mungkin delete awak satu perbuatan yang tak gentle , tapi i have to. :'( untuk awak pilih yang lebih layak dan salah satu cara melupakan anda. . semoga berbahgia bydaway, awak cantik tadi. :)
' oh shit,tears sila naik balik semula ke mata. tempat kau bukan di pipi.'

happymoodzzzsaikomooddzz::

"i have a greatday today even dalam hati masih merembes"


terima kasih semua gengkawan yang hensem hensem hari ni yang cantik cantik hari ni tak sangka hari ni jadi last day untuk kita semua kan? kalau jumpa kira ok la kalau tak mesti rindu. rindu walaupun seketika. "OMGG!! jubah besar bulu topi tercicir malangnya siapa yang dapat semua ni" ekeke :D "perghh semua gila bergambar macam nak mati bajet kemere baru wujud sehari lepas " -____- mana taknya .soalan " weh kau upload FB kan? kau aplod kan kan kan? " banyak sangat aku terdengar atau aku sendiri yang cakap. canggih la sial korang i loikee! -.- dapat jugak aku tumpang gambar DSLR bukan dari sony ericsoon kabur 2.0megapixel aku. ceh. sumpah seronok. masa YDP PIBG berucap, apa dia cakap? tapi bapak arip comel theehheeheeee .aku tak gay -_- HAHA best sampai semua keluarkan henpon ,PSP blablaala soksek pandang belakang say cheese , menyundal walaupun tengah duduk bergraduasi .HAHA sampai bapak aku pun komplen , budak budak ni takde manners HAHAHA ala lagipun ni majlis rasmi yang low profile je.tak perlu semua tu tak perlu berformal berkonglomerat sangat la . "kita ada 397 setahun balbablala "- -__- bukan ada 365 ke? kelakar la aku tahan gelakk je dari tadi. pandang kiri borak pandang kanan pun borak. terbaik la . "ohh kita kena berdiri la, masa graduasi kita dah sampai" jom terbang dengan jubah ni jom? gillaaaa! dah ambik sijil buat muka suci lalu berlalu blah amik bunga kemeron highland pulok :) dan naik semula.

Segi ---->> KTM [aku bataxx! takutnya KTM] ----->> PWTC [education fair] ----->> KD.

Oh lepas habis menyundal dengan semua, baru la rasa penat letih berpeluh peluh pakai baju sampai 3 lapis tak ke gila tu? nasib aku sejuk banyak pahala kot [??] pergi makan kena balik semula shit aku dah la lapar la. SUNO punya pasal terpaksa aku cancel air limau :/ mengidam nyehhh. siap punya siap tengok video KD10 nostalgic la pulak. aku jugak salah seorang pelakon. "terimas la dzul , aqil amik aku berlakon tanpa bayaran" mueheheh :D "ramai kata aku kejam, aku delete dia." kan dah cakap, only we know, nobody knows haih tak gheti gheti. -_- TERIMAS semua all active rejects MISS On ,azluyuna esah pasha irpan akif hazeem nabeel ily nijat syeera dan semuanyaaaaaaaaaaaa sayang korang rindu korang nanti jangan lupa hamba ok. [??] dan stop.penat nak tulis. saat baling topi aku rasa semua masalah dah setel. yang lama tak perlu dikenang. yang baru kita hadapi dengan tenang :) .

bergerak ke PWTC macam rombongan cik kiah. so far so good .thanx mak SHAHMI bawak kiterg ke ktm lrt kejadah semua tu kalau tak ,tak sampai kita kan? echechech :D " isi je pan semua borang, nanti dia panggil kita " HAHA best saiko karmatik penat jalan jalan sampai putus lutut pergi ke sana sini tak buat apa pun.kumpul beg je pulak sampai kena perli "eh datang sini awak semua kumpul beg je ke?" beach. kiterg ada masa depan la.tu sebab kiterg pergi edukesen fair tu HAHA gila -_- enoying. mungkin dia ada masalah kot? ceh. dna last sekali mesti wajib gerak ke McDthemall tefax kat KD tak cukup mekdi? nak buat macamana.dah itu je pilihan hati."masa pergi edukesen fair tu,jumpa pulak muka iras iras dia.sengaja je buat aku lagi pedih.pedih sebab gembira yang tak pasti" :/ kenapa mesti sampai macam ni doh? ok bye jari penat kepala dah berpeluh aku dah demam ni puas berjalan kat sana bawak rm7 je .nasib boleh hidup. adios. posting terakhir kot bulan disember 2010. kot je la. :D nak cerita apa lagi sebab hidup aku dah kosong dengan cerita. kthnkbyenite. permisi !

4 comments:

Anonymous said...

ego utk maafkan dia?

hadzrinaqmal said...

siapalah kita kan nak maafkan orang lain kan ? :)

Anonymous said...

so tak nak maafkan?

hadzrinaqmal said...

kalau tak buat salah boleh ke maafkan ek?