Wednesday, December 22, 2010

kesialan

kenapakaubaca.[?]
"siapa anda untuk tentukan solat saya sempurna ke tak? ikhlas ke tak?
kalau solat 5 waktu hati keji buat apa?"-H.A



mikail dah tetapkan dah.

itu rezeki kau

aku tak boleh sentuh

dan ini rezeki aku

kau tak boleh cemuh

tapi benar

manusia itu alpa

pengalaman sekepal masih berlagak.

entahla.

yang aku tahu ;

“Hidup umpama roda ;sekejap di atas sekejap di bawah”

itu yang kau perlu ingat.

cukup dan takpayah lebih aku harap aku tak pernah ever never nampak lagi dah muka kau diri kau kalau aku nampak aku lagi sakit hati. teruskan hidup dengan legasi diri kau aku tak peduli sesen pun cuma aku hiba tersentak jauh di sudut hati.mungkin satu hari aku boleh lupakan.cuma aku nak cakap jangan 'nilai buku daripada kulitnya' itu je. itu je aku punya azam sekarang, aku punya semangat. semangat yang dulu penuh hasad dengki kini tak lagi. kejam kalau aku kata hidup dunia ni tak adil. sebab tu yang maha ESA bagi semua ni. dia nak uji. sabar ye hadzrin aqmal. aku tahu kau ada iman lagi.
There was an error in this gadget