Thursday, December 30, 2010

klise #83728789

kenapakaubaca[?]
"HAHAHAAHAHHA aku serius ni!!! ok enoying -__- "-H.A
 nopicca sebab internet lemabp nak mampus kalah kura kura or siput bab*
 
Adat kalah dikeji adat menang dikeji ngeh itu bukan ada tapit itu resam yang dah melekat dekat dalam kepala ho masing masing . Just tengok je title title posting kat sutkhabar internet ,sosial space ot kejadah apa yang semua yang bersangkut paut pasal sesuatu tu [eh aku tengah cakap pasal bola malaysia menang wuhuuu walau kalah kat indonesia tapi menang agregat 4-2] contohn RHGHRGEHEGEWJ -.-' ; "harimau malaya mengtaring [mengelurkantaring]" ,lagi contoh ; "harimau Malaya benam Ganyang Malaysia" , " kuning hitam hapuskan merahputih" ; dan komen komen klise ; [KALAU menang]" oh kita dah jangkakan pemain kita hebat ,kita dah lakukan training sejak setahun awal lagi untuk semata mata nak menang game ni " dan ada banyakkkkkkkkkbalbalalbalalala lagi komen komen klise yang sakit hati luluh jatuh hati ni kat lantai bila dengar sebab rasa nak bagi sepakan maut je,agungkan sangat. tapi [KALAU kalah] ; " oh kita pun sudah jangkakan ini berlaku sebab padang lecak basah // guna bomoh kuat sangat sampai gatal gatal [markus?] // hujan ribut pasir melanda // tak cukup training asik kene serbu dengan peminat atau berdepan dengan penunjuk perasaan // atau LASER mrrurhurhuhrehuheuheue. -.-' dan konklusinya kita dah menang pun tahniah sebab bagi cuti jumaat walaupun aku tak ada kena mengena langsung dengan cuti hari jumaat. cuti ke tak cuti ke sama je.
**
maxis center dah berpuluh belas ribu kali aku call mesti still salah sebut nama aku ; entah speaker dia tak dengar atau speaker aku rosak atau suara aku sengau sangat ke [?] atau telinga operator tu yang pekak adeh -.- "err boleh saya tahu siapa bercakap di sana?" ; "oh saya hadzrin aqmal." "oh cik nadzrin, boleh saya bantu?" // tak pun " oh cik akma..." // takpun "oh cik hasrin" -_- tak kisah la janji aku dapat cakap pun kira ok la daripada tak dapat cakap langsung dan sekarang aku punya kredit tak kena tolak lagi kot MEHUEHUHUWHUHUHR bestnya sukanya dapat kekalkan no lama no yuthklub tak payah susah susah  nak beli tukar no baru dan sebarkan kepada orang ramai -.-' ok enoying. tapi malu la sial cakap dengan dorang ekeke.
**
EH mesti ada orang sakit hati dengan aku kan? sakit hati dengan perangai sombong aku? sakit hati dengan perangai jual mahal aku yang melampau lampau? sakit hati dengan sikap tak tepati janji aku atau sikap maluu yang membuak buak // sikap aku yang buat kau tertunggu tunggu // atau sikap aku yang merasakan diri kau terhegeh hegeh tunggu sampai buat aku rasa bersalah // atau sikap cakap berdegar degar aku last last habuk pun takde // etc ect cakap je apa apa lagi aku terima. terima kasih sebab masih sudi kawan nyeh -.-'  "tak sangka la pulak sampai jadi macam ni " -------------------------- zzzz system operation down.
**
ok bila pokok duit duit nak jadi duit betul ni? alasan keluar nak cari kerja memang cari kerja tapi tak tau la pulak carik kerja sampai duit habis berwayang bermakan berkeluar dalam seminggu lebih 4 kali [??] apa tu? eh nak flashback balik boleh? bangka* punya F.O.* lagi lagi haih penat dah ni. nyeh usaha tangga kejayaan.usaha lagi. dah dapat offer harvey norman and chef dekat D*** tapi masih kau tolak? kufur NIKMAT betul . cis.
OH kalau siapa yang terniat berniat nak tengok guliver's travel atau ngankung hentikan kerana duit anda bakal melayang begitu sahaja cis sumpah haprak haprak tengok hagemaru lagi kelakar. bodoh. desperado betul punya cerita. -.- jangan pandang belakang congkak 2 pun zzzzzz tak sedap. ! oh kthkbyenite

No comments: