Monday, December 13, 2010

iluminati not rm1 & rm5

kenapakaubaca.[?]
"iluminati ada kat not RM1 dan RM5? ke aku yang taksub?"-H.A

*sekali lagi tajuk tiada kaitan dengan entry.


today sangat letih sampai tak cukup masa untuk tidor sekarang mata macam panda ,lebam sini sana kekurangan vitamin abcdefghijklmnopqrstuvwxyz dan aku mengalami simptom simptom insomnia ehh susahnya nak tidor cuti cuti malaysia ni. apa ubat mujarab selain baca buku teks sejarah tebal 23 inci tu?-_- ada lagi. tak gheti gheti nak kongsi ke ? ceh kedekut. OH bermula dari ampang pura pura rajin [padahal memang rajin] rajin menolong, tolong tengok je sebab tak payah susah susah mempersusahkan diri tolong angkat pinggan kemas meja khemah wat eve yang ada kaitan dengan majlis kenduri kahwin sebab si pembuat majlis menggunkan khidmat katering. perghh. satu kebaikan untuk aku dan semua dan banyak keburukan untuk semua --etc tak rapatkan silaturahim anatar masyarakat, kenduri menjadi amin hambar. - tapi kena ikut majlis jugak,macam tadi,agak ok dan tak terlalu klise. eh kenapa aku cakap,engkorang bukannya tau pun aku cakap pasal apa. -_- enti blog akan tetap berkisar pasal kahwin sebab cuti sabtu ahad minggu depan , dua minggu depan, tiga minggu depan akan semuanya bersangkut paut suku sakat pasal kawin sebab setiap minggu ada kenduri kawen dan aku yang akan menghadiri kenduri tu walaupun tak ada apa apa hubungkaitan sebenarnya -_- sengaja je suka menyemak. nak menceriakan suasana . HAHA -.- enoyiing. "kawen nanti orang taknak pelamin.nikah terus dan setel" -bukan kata si penulis blog. OH bagus jugak kan macam tu? etlis takde la susah susah sangat nak pikior pasal itu ini dan tak menyusahkan pun. ini hanya sekadar retorik perspektif penulis blog . walhal dia pun tak tau menahu, tak gheti apa apa tentang kawen. .cis. -.-
SIAPA ada game Left4Death?? tengah sangap ni nak main. ye ye 0.O aku tau aku kuno lembap orang dah berzaman main game tu aku masih terkial kial terkejar kejar lagi nak main game tuh.entah best pulak bunuh bunuh zombie yang buruk rupa sambil nyanyi lagu cranberries -zombie. perghh memang layan la pulak kan. ekekeke :D berbalik semula, kalau ada bakk sini, aku dengan rendah diri nya nak pinjam lepas instal aku tau la pulang balik. cis.dont look lookk enteng with me. -.- bestnya dulu kemaruk DOTA lepas dota dah buhsan borink stok campak tepi [boring ke tak reti main atau erti kata lain lemah asik selalu kena bunuh? -__-] so dota kita anak tirikan dulu. utamakan zomba. "zombaa zombaa..... zombie!"- zombie kampung pisang. -.-'. kelakar pulak.sekarang ada kesinambungan cerita tu. Hantu Kak Limah Balik Rumah [ HKLBR] . cerita ni [wajib] ada dalam senarai list to be watched cinema aku. perghhh mana satu la nak tengok ni. cerita banyak pitih sikit. mu kalo takdo pitih mu jange sebuk.(sebut)

Rilex rilex dah puas dipergossipkan dan dah puas disalah faham oleh sesetengah pihak yang susah ya amat nak faham kenyataan yang betul .haih.Lepas ni aku redha je aa kalau orang nak fikir bukan bukan ke elok elok ke orang nak fikir songsang aku tak peduli .dono dont care la. -.-SEBAB hanya aku je tau apa yang aku rasa. yang lain kalau nak tambah dosa, dah rasa pahala tu cukup untuk tampung diri ke sorga. so teruskan agenda 'berapi' anda. :) tak kisah den deh. NYEH.'terasa seronok pulak tadi duduk dekat dewan, duduk duduk buang masa, borak kosong macam nak taknak. aku suka la. boleh ulang flashback balik tak? haiyah' ; :') peliknya. standard orang akan cakap " borinknyaa life korang" . tapi aku suka.sebab aku ni pemboring. ceh.-____-

PROM night la sangat tadi.nak ke macam prom nite tapi belum capai piawaian lagi so kita iktiraf malam tadi malam KDFC so so je. nyeh :D sempat jugak datang singgah , tak sempat tengok hatimanis nyanyi :/ sayangnya. tula salahkan giant,salahkan wendy salahkan casher salahkan semua. beach. tapi ada rekod kat kemere kira ok la. Dapat singgah sekejap je tengok siapa tah band mana diorang cekau merosakkkan lagu nogori den jo " apo nak dikato" cis. baik bagi je mic dekat aku,sebab tadi aku berpeluh peluh kat belakang nyanyi guna suara tanpa mic aku dengan penuh riak sebab hafal lirik berbanding dengan penyanyi band yang dah ada skrip depan mata tapi saiko tak reti HAHA -.- marah ni!.

Dah terlalu marah tahap karma ni sampai aku dah malas menaip sebab aku dah pecahkan kebod ni.aaaaaaaaaaaaaaaaaargh!!! -.- ok stop , sungguh enoying. k la merepek panjang syok sendiri buat apa orang tak baca . kthknbyenite.

[buat buat la ada gambar , sebab gambar gambar sundal semua dalam kemera pink ecah tak kecah.sekian.]

No comments: