Monday, December 27, 2010

grrrrrrrrrrram bukan garam,

tajukpostingnomeaning


nyeh

dari merahkuning ke hitamputihkuning

homestay yang kewllzzz

makanzzz la .tak sedap. tak penuhi tekak aku
kenapakaubaca.[?]
"lepas ni membuzzzyy kerja. kot??"-H.A

malasssssssesangat nak buat ringkasan seringkas ringkasnya sebab memang tak cukup masa sekarang aiyak -.- jumaat sabtu went to perak ada majlis penat ya amat dari pergi balik drive secara sah tanpa lesen then terus ke nogorizzzz zzz terus tertidur sumpah tak cukup tidor aiyak . ahad pergi balik nogori dari KD .gila kan? boleh naik gila tak sentuh teknologi 2 3 4 hari SMS pun xmampu kurang haja token add ninja saga haih takpasal pasal aku terpaksa melacurkan credit aku lebih rm20 . hilang macam tu je hiiihsss geram la sial.

Isnin pergi cari kerja menebeng naik turun sekitar kerveikanoikean balbalblalba 8jam appply dua kerja je. harvey norman dah dapat tapi aku tolak soo gedik and tengah tunggu F.O.S wuhuuu tak kisahla lipat baju ke tak janji aku suka. ok wanna sleepzzz now. "kerja apa yang tak susah weh?" [ayat sedapkan hati] haha kthnkbyenites

No comments: